باید بفهمی


























♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile

 

 

7157_1_773.jpg

 

باید بفهمی وقتی

ناراحتی...دلتنگی...یا بی حوصله ای...

هیچ کس حوصله تو رو نداره!!!

باید یاد بگیری وقتی دلت میگیره، تنها باشی...

و از هیچ کی توقع نداشته باشی...

همه رفیق روزای خوشی اند!!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

غزاله
ساعت23:21---28 آذر 1391
سلام گلم ممنون که بهم سر میزنی
دوستت دارم


تیـــــام
ساعت18:28---22 آذر 1391
اره بابا اصفونی اونم از نوع خفنش...
منم دوستت دارم...
من هرکسی بم سر بزنه از خجالتش درمیام حالا چه صد نفر چه 1نفر..
توک عشــقمی اجی بامعرفت


تیـــــام
ساعت17:45---22 آذر 1391
رفتنـــت ..

نبودنــت !

نــ ـ ــآمردیــت ,

نـﮧ اذیتـم کردُ نـﮧ حتـﮯ , ثآنیـه اﮮ , برآم سوآل شد !

فقــــــط ..

یـڪ بغض خفـه ام میکنــد ..

چگونـﮧ نگآهــت کرد ,,

ڪـﮧ مرآ تنهــآ گذآشتـﮯ ؟



ژیلا
ساعت15:27---22 آذر 1391
خدایا
دلم گرفته
خیلی خسته أم
آخر چند بغض به یک گلو؟؟؟



ژیلا
ساعت15:00---22 آذر 1391
سلام اجی جوونم خوبی قربونت برم بخدا من درگیردرسا بودم نمیشداین مدت زیادسربزنم بعدشم پام شکست وگرنه کی دلش میاد اجی به این گلی روفراموش کنه عزیزکم

دلداده
ساعت14:21---22 آذر 1391
وای وای واییییی.../
این عکسه صحنه داره..؟وووووویییی من چشمامو بستم....وووووییی چرا همه جا تاریک بید...رز تو کجا بیدی...رزززززززززززززززز


**فریاد بی صدا**
ساعت14:02---22 آذر 1391
غروب شد خورشيــد رفت. آفتابگردان دنبال خورشيد مي گشت ناگهان ستاره اي چشمك زد آفتابگردان سرش را پايين انداخت.







آري.... گلها هيچوقت خيانت نمي كنند.



بازم مثل همیشه عالیه.


زندگی من...
ساعت18:58---21 آذر 1391
آدم خوب قصه های من!!

دلتنگت شده ام، حجمش را میخواهی؟؟؟

خدا را تصور کن…



دلم بهونتومیگیره
ساعت18:58---21 آذر 1391
نفس ،

شاید دلیلی باشد

برای زندگی ،

اما بی شک

” تـــــو “

بهانه ی آنی...


زندگی من...
ساعت15:11---21 آذر 1391
یعقوب یادم داده است ،
دلبرت وقتی کنارت نیست …
کور بودن بهتر است


دلم بهونتومیگیره
ساعت15:07---21 آذر 1391
دلم برای لمس نگاهت سخت دلتنگی میکند ،
به کدامین بهانه حواسش را پرت کنم !


دلم بهونتومیگیره
ساعت15:02---21 آذر 1391
تمام لذتهای دنیا واسه زمانیه که اصلا انتظارشو نداری
ولذتی بالاترازدوست داشتن نیست، پس حالا که انتظارشو نداری:
” دوستت دارم”.

سلام گلم ممنون اومدی پیشم
خوشحالم کردی
مرسی بازم بیا
راستی وبت عالیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | 20 آذر 1391برچسب:, | 23:50 |
Desiner: lady skin